S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.


» Reklamačné podmienky
Záruka a reklamácie

Platné od 18.8.2016

Pri potravinách musí byť vyznačený dátum spotreby alebo dátum minimálnej trvanlivosti a lehota na uplatnenie reklamácie je daná týmto dátumom. Ak je na predávanom tovare, jeho obale alebo návode k nemu pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty. Na výrobky, ktoré nemusia mať uvedenú záručnú dobu sa vzťahuje zákonná záručná doba.

Kupujúci nemôže reklamovať tovar, ktorý nemá vadu ani poškodenie a pri doručení je stále v záruke.

Záruka začína plynúť dňom prijatia tovaru zákazníkom, momentom prevzatia tovaru zákazníkom.

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr;  vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady.  Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť. Predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

Záručná doba a nárok na reklamáciu na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením,  nesprávnym skladovaním zo strany kupujúceho ako aj prevzatie tovaru bez výhrad od dopravcu a nenahlásenie poškodenia do škodového zápisu.  Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.

Reklamácie prístroja Miomat:  Reklamácie prosíme doručiť prostredníctvom Slovenskej pošty (v rámci SR) ako "Balík na poštu". Zadajte email info@miomat.sk a aj telefónne číslo 0908 761 743 .

Adresa doručenia (servis):

Zdenek Simaichl

Komenského 345/7

97223 Dolné Vestenice

Prosíme nezabudnite vyplniť reklamačný protokol s detailným popisom závady. Zároveň priložte originál dokladu o kúpe.

Reklamačný protokol na Miomat nájdete: http://www.miomat.sk/cache/documents/Reklamacny-list_1452459975.pdf

Ostatné reklamácie:

V prípade uplatnenia reklamácie, zašle spotrebiteľ  tovar zabalený do obalu vyhovujúceho preprave spolu s popisom vady a kópiou  dokladu o kúpe na adresu predávajúceho:

NanaCelia

Pribinova 44/8

901 01 Malacky

email: info@nanacelia.sk

telefón: +421 911 730 905

REKLAMAČNÝ PROTOKOL okrem Miomatu na stiahnutie: TU

 

ZDJkMjk1Zj